همزمان با برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، ۳ کتاب پژوهشی و نمایشنامه، چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، کتاب پژوهشی «تاریخچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان» به کوشش منوچهر اکبرلو که به بررسی بیست و شش دوره برگزاری این رویداد نمایشی می‌پردازد، توسط دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم کودک و نوجوان و انتشارات نمایش چاپ و منتشر می‌شود.
کتاب مجموعه نمایشنامه «خیمه شب‌بازی برای کودکان» نوشته بهناز مهدی‌خواه و کتاب «نمایشنامه‌های محبوب کودکان» که گنجینه‌ای از نمایشنامه‌های کلاسیک و معاصر برای کودکان و نوجوان است، با انتخاب و مقدمه‌ کلمن‌ای، جنینگز و اوراند هریس با ترجمه حسین فدایی حسین، توسط انتشارات نمایش چاپ و همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، رونمایی خواهد شد.
همچنین کتاب نمایشنامه‌های منتخب بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پس از اعلام برگزیدگان این بخش از جشنواره، توسط انتشارات نمایش، منتشر و عرضه خواهد شد.


بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

 

کد خبر 1185431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha