بهره گیری از نظرات صاحب نظران مغفول مانده است/ ترویج فرهنگ هدیه کتاب

ملجائی با اشاره به ضرورت کار مهندسی و برنامه ریزی شده در حوزه فرهنگی از جمله کتابخوانی گفت: بهره گیری از نظرات صاحب نظران مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «ابوالفضل ملجائی« در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید و جمع اعضای این انجمن کتابخانه های عمومی تیران و کرون اظهارداشت: توسعه فرهنگی در عرصه های مختلف با جلسه اداری و تصمیمات بدون کارشناسی کارساز نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون افزود: بهره گیری از نظرات صاحب نظران مغفول مانده است و فقط بر تصمیمات اداری و معطوف مانده است.

 

به اعتقاد وی، کمیته ها و کارگروه ها تنها برای ریل گذاری و تصویب  پیشنهادات و هماهنگی بین بخشی نقش مهمی دارند و نباید نظرات کارشناسان مورد بی مهری قرار بگیرد.

ملجائی بر بهبود و توسعه زیرساخت ها به منظور دسترسی به منابع کتاب تاکید کرد و اذعان داشت: با راه اندازی کتابخانه بخش کرون در این شهرستان بخش زیادی از مردم در آن منطقه از این فرصت بهره مند خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: کتاب های دیجیتال نیز در این خصوص سهم خوبی دارند تا بر بستر فضای مجازی فعالیت ها پیش برود.

 

ترویج فرهنگ هدیه کتاب

 

معاون فرماندار تیران و کرون با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص هدیه کتاب به عنوان صدقه جاریه، خاطرنشان کرد: هدیه کتاب از دارایی شخصی در هدایت جامعه و خدمت به توسعه نقش دارد که بر اساس نیاز و ضروت و علاقه ها باید این کار انجام شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و جلب مشارکت معلمان در این خصوص موثر بوده و نیاز است تا در سطح شهر و روستاها نمایشگاهی از کتاب برپا و طرح امانت دهی سیار کتاب داشته باشیم.

کد خبر 1185481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha