۱۰ کیلومتر از مسیر مجتمع آب درمانی آبگرم لوت آسفالت می شود

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به اینکه مجتمع آب درمانی آبگرم لوت به عنوان یکی از مقاصد گردشگری سلامت شهرستان مطرح است که متاسفانه مسیر دسترسی به آن در وضعیت نامطلوبی دارد، گفت: طی یکسال آینده ۱۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت می شود.

«محمدعلی ایمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه مجتمع آبگرم لوت در فاصله 75 کیلومتری خوسف مرکز شهرستان واقع شده است که 35 کیلومتر از این مسیر آسفالت نشده است، اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد، مقرر شد تا ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک به این مسیر اختصاص یابد.

 

سرپرست فرمانداری خوسف تصریح کرد: این مسیر با استفاده از قیر رایگان و اعتبارات ملی اداره کل راه و شهرسازی استان به طول 10 کیلومتر  آسفالت می شود.

 


ایمانی با اشاره به اهمیت جاده خوسف به نای بند از طریق آبگرم لوت و سپس بهاباد استان یزد افزود: این مسیر یکی از جاده های استراتژیک استان است که فاصله استان های مرکزی کشور را به استان خراسان جنوبی را بیش از 100 کیلومتر کوتاه می کند.

 


سرپرست فرمانداری خوسف ادامه داد: این مسیر به دلیل قرار گرفتن در مناطق کویری و عشایری شهرستان از نظر امنیت کویر نیز حایز اهمیت است که بایستی در راستای آسفالت مسیر توجه ویژه ای به آن شود.

 


وی ادامه داد: برای آسفالت مابقی مسیر نیز پیگیری های خاصی برای دریافت اعتبارات ملی در دست اقدام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه نهایی برسد.

 


ایمانی اظهار داشت: برق رسانی به این مجتمع از دیگر نیازها است که قسمتی از مسیر نیز اجرایی شده است و مابقی نیز در دست پیگیری است و امیدواریم هر چه سریع تر اجرایی شود.

 


وی گفت: تامین زیر ساخت های مناطق گردشگری گردشگری نقش ویژه ای در توسعه شهرستان دارد لذا با استفاده از همه ظرفیت های موجود امیدواریم هر چه سریعتر این مشکلات به حداقل برسد.

 


 

 

 

 

کد خبر 1185500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha