۱۷۳ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می کنند

صالحی گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان توانمند اجرایی کمیته امداد هستند وسپردن کار مردم به مردم از طریق این مراکز از اولویت های اصلی این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد اشتغال مهمترین محور برای دستیابی خانواده های عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه به درآمد با ثبات، پایدار و توانمندی است و نهضت ایجاد اشتغال با هدف  فراهم کردن فرصت های شغلی جدید ومناسب زمینه ورود آنان به فضای کسب و کار و تولید است.

 

روح اله صالحی با بیان اینکه تکریم واقعی خانواده های عزیز تحت حمایت نیازمند تقویت خدمت می باشد، ادامه داد: نگاه کمیته امداد درحوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از جنس تکریمی وزمینه سازی برای استقلال اقتصادی، فکری وفرهنگی جامعه هدف این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به رویکرد این نهاد در بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی درحوزه خدمت رسانی، به فعالیت 173 مرکز نیکوکاری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان توانمند اجرایی کمیته امداد هستند وسپردن کار مردم به مردم از طریق این مراکز از اولویت های اصلی این نهاد است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه از شاخص های مهم اثرگذار در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، ارائه خدمات مسکن به خانواده های مشمول دریافت این خدمت است، گفت: ارائه خدمات مسکن یکی از اقلام توانمندساز وفاخر این نهاد در مسیر توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت است.

 

 

کد خبر 1185594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha