فرزندان این ملت در وزارت دفاع از هیچ خطری نمی‌ترسند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فرزندان این ملت در وزارت دفاع برای ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور از هیچ خطری نمی‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به دنبال شهادت محمد عبوس از کارکنان صنعت دفاعی کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی به این شرح صادر کرد:
«بسم الله الرحمن الرحیم. مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

جناب آقای محمد عبدوس از کارکنان پرتلاش عرصه ی صنعت دفاعی کشور در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.

این جانب این شهادت پرافتخار را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، همکاران و همرزمان شهید در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان به ویژه به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت می‌گویم.

امروز فرزندان این ملت در وزارت دفاع در راستای ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات نظام سلطه و ایجاد امنیت برای کشور، از هیچ خطری نمی‌هراسند.

سلام و درود خداوند بر پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا که در راه دفاع از اسلام و قرآن صبر و مقاومت نشان دادند و از بهترین عزیزان خود در راه بهترین هدف که اسلام عزیز است، بزرگوارانه‌ ‌گذشته‌اند.

کد خبر 1185673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha