ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره فردی و گروهی به ۱۱۰ مددجوی جویباری

نصوری گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون به ۵۳ مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان جویبار خدمات راهنمایی و مشاوره فردی و ۵۷ مددجو خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی ارائه شده است.

 «علیمراد نصوری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به اینکه3 هزار و 164 خانوار در جویبار از خدمات کمیته امداد این شهرستان بهره مند هستند، اظهار کرد: یکی از فعالیت های مهم حوزه امورفرهنگی کمیته امداد ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان است.

 

 رئیس کمیته امداد جویبار گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون به  53 مددجو راهنمایی و مشاوره فردی و  57 مددجو خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی ارائه شده است.

 

وی افزود:افراد بهره مند شده از این خدمات نوعروسان، زنان سرپرست خانوار،خانواده زندانی،دختران بازمانده از تحصیل،دانش آموزان،دانشجویان،جوانان درآستانه ازدواج، و...بوده اند.

 

نصوری تصریح کرد: خدمات راهنمایی و مشاوره های تخصصی بصورت فردی و گروهی در زمینه های ازدواج، تحصیلی،خانوادگی، روانشناختی، برگشت دوباره به زندگی و... برگزار می شود.

 

 وی بیان کرد: بیشتر شرکت کنند گان گروه های سنی 18 تا 50 سال بودند که برای این گروه سنی طرح غربالگری پرسشنامه سلامت روان نیز به اجرا درآمد.

 

نصوری گفت:خدمات تربیتی، فرهنگی و مشاوره برای خانواده های تحت حمایت در اولویت برنامه های کمیته امداد است.
 
 

کد خبر 1185738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha