«روستا بازار» در بیرجند افتتاح شد

«روستا بازار» دارای ۱۶ غرفه دائمی با هدف معرفی و فروش محصولات کشاورزی بدون واسطه در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «روستا بازار» امروز (24 خرداد) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در بلوار شهدای عبادی شهرستان بیرجند دارای 16 غرفه دائمی افتتاح شد.

 

«علیرضا عباس زاده» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح «روستا بازار» بیرجند عوان داشت: این بازارچه با هدف حمایت از کشاورزان و ارائه محصولات آنان به صورت بدون واسطه به مردم برپا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی کشور وابسته به بخش کشاورزی است، گفت: محصولات تولیدی کشاورزان در بخش های زراعی و باغی باید در بازارهای مختلف ارائه شود و «روستا بازار» یکی از طرح هایی است که می تواند به ایجاد اشتغال و کارآفرینی کمک شایانی کند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: راه اندازی «روستا بازارها» به حوزه تولید می تواند کمک کند و بهترین مکان و فرصت برای معرفی و فروش محصولات کساورزان و روستاییان محسوب می شود.

 

عباس زاده با بیان اینکه «روستا بازار» بیرجند برای اولین بار در بیرجند افتتاح شده است، گفت: به دنبال این هستیم تا این بازارچه در 11 شهرستان دیگر خراسان جنوبی افتتاح شود تا بتواند زمینه مساعدی برای حمایت از تولیدات کشاورزان فراهم کند.

 

وی در پایان عنوان کرد: سکوهای فروش موقت محصولات کشاورزی در این بازارچه برای کشاورزان در نظر گرفته خواهد شد تا کشاورزان به صورت مقطعی بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای محصولات خود را به فروش برسانند.

کد خبر 1185775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha