کتابخانه شهیدان معلمی جویبار تابستان امسال افتتاح می‌شود

ولیپور گفت: به همت آیت الله «علی معلمی» ابوالشهیدین و خیر کتابخانه‌ساز مازندران، کتابخانه شهیدان معلمی جویبار در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

«آرزو ولیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری،‌ ضمن قدردانی ویژه از آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر برای حمایت از فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: کلنگ ساخت کتابخانه شهیدان معلمی مهرماه سال ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای کلاگر محله شهرستان جویبار به زمین زده شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه خیر این پروژه آیت الله معلمی ابوالشهیدین و خیر کتابخانه‌ساز استان که علی رغم اهدا زمینی به مساحت ۳۳۰ مترمربع مسئولیت احداث دو طبقه کتابخانه عمومی را نیز به عهده گرفته بودند، افزود: کلنگ شروع بکار این کتابخانه در اول مهرماه ۱۳۹۹ بر زمین خورد و در حال حاضر بعد از گذشت حدود ۲۱ ماه روزهای پایانی خود را می‌گذراند.

 

ولیپور با بیان اینکه همکاری خیرین در خدمات رسانی به مردم، سبب تداوم پیشرفت فرهنگی و اقتصادی کشور می شود، تصریح کرد: خیرین کتابخانه‌ساز جهادگران بی‌ادعای عرصه فرهنگ هستند و همراهی خیران برای توسعه و تحول در این حوزه ضروری است.

 

وی افزود: همراهی خیران محترم و اعتمادشان به کتابخانه های عمومی ثمرات بسیار خوبی برای استان داشته است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: این کتابخانه بنام شهیدان معلمی (شهید غلامرضا ‌و شهیدغلامعلی) نامگذاری شده است و مردم عزیز جویبار از این‌مکان فرهنگی بهره مند می شوند.

 

ولیپور اهمیت حضور و مشارکت خیرین در حمایت از کتابخانه ها را مهم دانست و بیان کرد: کتابخانه شهیدان معلمی جویبار در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1185820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha