هم اندیشی و هم افزایی مجمع معتمدین زمینه رفع و حل مشکلات مردمی است

دارایی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت معتمدین در قالب هم افزایی و هم اندیشی گفت: فعالیت و همراهی مجمع معتمدین زمینه تقویت اعتماد عمومی میان مردم با هدف گره گشایی از مشکلات شهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عبدالله دارایی» طی نشست با مجمع معتمدین استان البرز که سه شنبه ۲۴ خرداد در سالن جلسات این اداره کل برپا شد گفت: فعالیت و همراهی مجمع معتمدین زمینه تقویت اعتماد عمومی میان مردم با هدف گره گشایی از مشکلات شهری است. 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: مشکلات و مطالبات عمومی مردم با محوریت کار و رفاه اجتماعی همواره مورد عنایت و توجه مجمع معتمدین است چرا که با حضور و همراهی خود راهبردهای خوبی را برای رفع و حل این مسائل در نظر دارند. 

 

 

وی ادامه داد: خدمت رسانی به جامعه هدف این اداره کل با توجه به نیاز جامعه کار دشواری است ولی به واسطه هم افزایی مجمع معتمدین این مهم محقق می شود. 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود به واسطه گستره هم افزایی و هم اندیشی مجمع معتمدین شاهد تحولات و رشد اجتماعی در مسیر رفع مشکلات عمومی مردم باشیم. 

 

 

کد خبر 1185824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha