یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس تخصیص داده شد

ایمانیه گفت: در سفر اول رئیس جمهور به فارس ۱۱۴ مصوبه شکل گرفت که ۱۹ متمم اضافه شد ۱۳۳ تا شد و این سفر در اواخر مهر سال گذشته اجرا شد و یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 24 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اول رئیس جمهور به فارس 114 مصوبه شکل گرفت که 19 متمم اضافه شد 133 تا شد و این سفر در اواخر مهر سال گذشته اجرا شد اما در این هفت هشت ماه گذشته بالاترین نقدینگی عمرانی و تملیکی هم به فارس ارائه شده است و یک هزار و 400 میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس تخصیص داده شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه 133 پروژه 110 پروژه طبق جدول زمان بندی پیش می رود 23 پروژه دیگر مرور شد 20 مورد راه حل پیدا شد و 45 روز دیگر اجرای آن هم اعلام می شود، افزود: سفر اول مواهب خوبی داشت و برخی از کمبودها را در سفر دوم جبران خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راجع به کارخانه «آزمایش» خط تولید آب گرمکن را شروع به کار کرده است و قرار است تا آخر خرداد 100 نفر، تا پایان شهریور 250 نفر و تا آخر سال 500 نفر لیست بیمه شده را به استانداری ارائه کنند، اظهار کرد: از ابتدای مرداد پروژه ساخت روغن نباتی در منطقه ویژه با 200 میلیارد تومان آورده خودشان کار آغاز می شود و قرار شد با کمک در تسهیلات بانکی و تغییر کاربری ادامه پروژه را انجام دهند که 2 هزار میلیارد تومان سرمایه برای آنان ایجاد می شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه برای کاغذ «زاگرس» موافقت شد بانک صنعت و معدن به صاحب کارخانه وام پرداخت کنند و این وام باعث خیر شود، افزود: جلسه ای با وزیر ارشاد گذاشته ایم.

وی پیرامون قند ممسنی هم گفت: تا یک ماه دیکر اولین محصول این کارخانه بیرون می آید.

کد خبر 1185829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha