دانشگاه علم و فن آوری مازندران تنها دانشگاه فاقد مسجد و کتابخانه

ربانی گفت: دانشگاه علم و فن آوری مازندران تنها دانشگاه کشور فاقد مسجد و کتابخانه است و نمازخانه فعلی در فضای محدود سوله است و نمازدر سوله اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «احمدرضا ربانی» امروز (24 خرداد) در بازدید استاندار مازندران از دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر و نشست با شورای دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه علم و فن آوری مازندران دارای موقعیت و رشته های مناسبی است و رشد و تعالی دانشگاه در گرو فراهم کردن زیرساخت هاست.

 

سرپرست دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر افزود: این دانشگاه قراردادهای پژوهشی بالایی در استان دارد و در بخش پژوهش توفیقات مناسبی حاصل شده است اما همچنان از فقدان برخی زیرساخت ها و امکانات ضروری رنج می‌برد.

 

وی با اشاره به وجود 3 هزار دانشجو در 7 رشته دانشگاهی کارشناسی و 10 رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد و با حدود 60 هیات علمی خاطر نشان کرد: متاسفانه این دانشگاه با توجه به نقشی که در استان و کشور دارد و تنها دانشگاه مازندران از نوشیروانی بابل تا علی آباد در استان گلستان با راهبرد صنعتی است؛ متاسفانه در سند آمایش سرزمینی استان به عنوان دانشگاه استانی و منطقه ای دیده شده است که نیازمند تجدید نظر در این بخش و قرار گرفتن در دانشگاه ملی و فراملی است.

 

ربانی گفت: دانشگاه علم و فن آوری مازندران تنها دانشگاه کشور فاقد مسجد و کتابخانه است و نمازخانه فعلی در فضای محدود سوله است و نمازدر سوله اقامه می شود.

 

وی یادآور شد: نداشتن خوابگاه برای دانشجویان و اساتید، عدم پرداخت و اختصاص بودجه سفر ریاست جمهوری در ادوار مختلف به دانشگاه، عدم وجود مسجد و ورزشگاه، جانمایی سردرب دانشگاه، کمبود شدید فضای ساختمانی و...از مهمترین معضلات این دانشگاه است که نیازمند توجه استاندار مازندران و حمایت در این راستاست.

کد خبر 1185844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha