مدیریت جدید باید ظرفیت سازمان دارالقرآن الکریم را افزایش دهد

حجت الاسلام قمی گفت: سازمان دارالقرآن موضوع درجه دو برای ما محسوب نمی‌شود. توانمندی‌های سازمان باید در خدمت قرآن باشد و مدیریت جدید باید توان جدید را به توان فعلی اضافه کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز ۲۴ خرداد در آیین تکریم رئیس سازمان دار القرآن الکریم گفت: وقتی خواستیم جانشینی برای آقای اخوان صباغ انتخاب کنیم به ذهنم رسید که خودم این مسولیت را بر عهده بگیرم با کمی بررسی از ظرفیت سازمان به این تنیجه رسیدم که این مسولیت سنگین است و نمی توانم در آن واحد هم در سازمان تبلیغات و هم در سازمان دارالقرآن الکریم باشم از آنجا که حجت الاسلام حریزاوی را در دانشگاه می شناختم و  می دانستم مدیریت و عملکرد ایشان خوب است لذا وی را برای این مسولیت خطیر انتخاب کردیم.

وی اظهار کرد: از شما خواهشمندم کارهای سازمان را توان به توان و ظرفیت به ظرفیت انجام دهید، اکنون هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اضافه شده نه اینکه قبلا در حوزه زنان کاری صورت نگرفته خیر بلکه توان به توان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه مدیران جمهوری اسلامی ایران باید با قرآن انس بگیرند افزود: تدبر قرآنی، تلاوت قرآنی و ظرفیت این سازمان است که باید توان به توان اضافه شود، همه زمینه ها فراهم است، رابطه ما با مدیران برادرانه است، شما باید فردا جلوتر از امروز باشید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان دارالقرآن موضوع درجه دو برای ما محسوب نمی‌شود. توانمندی‌های سازمان باید در خدمت قرآن باشد و مدیریت جدید باید پتانسیل به ظرفیت‌ها اضافه کند و باید توان جدید به توان فعلی اضافه کند.

وی اظهار کرد: مدیران جمهوری اسلامی باید از تلاوت‌های قرآنی تا انس با قرآن بهره ببرند و این وظیفه سازمان دارالقرآن است که آن را هدایت کند. هر چند فعالیت‌هایی تاکنون داشته و خواهیم داشت. به همین جهت باید سرمایه گذاری بیشتری را مدنظر قرار دهیم. این فرصت مغتنم و کم نظیر است و باید فردا جلوتر از امروز باشیم و با گام‌هایی رو به جلو برمی داریم. امیدواریم در آینده از تلاوت تا تفسیر را با ضرورت جهاد تبیین شاهد باشیم.

کد خبر 1185851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha