۲۴ نفر برگزیده مرحله استانی مسابقات حفظ و قرائت قرآن در کامیاران تجلیل شدند

گلباغی از تجلیل از ۲۴ نفر برگزیده مرحله استانی مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه هفته قرآن و عترت در سطح شهرستان کامیاران خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری شبستان در کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات حفظ و قرائت ویژه هفته قرآن و عترت در دو بخش بانوان و آقایان در سطح استان کردستان برگزار شد و ۲۶۳ نفر از برگزیدگان شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

 

 

وی افزود: نفرات برتر طی دو روز در دو بخش بانوان و آقایان و دو رده سنی بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال با حضور اساتید مجرب قرآنی استان کردستان با هم به رقابت پرداختند.

 

 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام نتایج مسابقات قرآنی بخش آقایان ویژه هفته قرآن و عترت کردستان خبر داد و یادآور شد: نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآنی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

 

گلباغی از تجلیل از ۲۴ نفر برگزیده مرحله استانی مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه هفته قرآن و عترت شهرستان کامیاران خبر داد و یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، ۲۴ خردادماه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از نفرات برگزیده تجلیل کرد.

کد خبر 1185871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha