ارتقای برنامه‌های فرهنگی مساجد لردگان در دستور کار قرار گرفت

قائدی گفت: ارتقای برنامه‌های فرهنگی مساجد شهرستان با راه‌اندازی گروه‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احسان قائدی» در آیین تقدیر از گروه‌های مردمی تئاتر بچه‌های مسجد و جمعی از هنرمندان شهرستان لردگان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: استعداد و ظرفیت‌های خوبی در شهرستان لردگان در حوزه هنر وجود دارد و هنرمندان شاخصی از این دیار در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند که لازم است ظرفیت های آموزشی و اجرای برنامه های مختلف در این شهرستان ارتقا یابد.

 

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبوهای شهرستان لردگان در حوزه فرهنگ و هنر ادامه داد: این شهرستان همانند سایر شهرستان‌های استان از داشتن سالن سینما بی بهره است از همین رو تلاش شده برای جبران این کمبود نمایش سیار فیلم های سینمایی را برای علاقمندان به هنر سینما در شهرستان اکران کنیم.

 

وی به راه اندازی خانه هنر در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی فضایی با عنوان خانه هنر در مراکز شهرستانها از جمله شهرستان لردگان ایجاد شود تا هنرمندان به نحو مطلوب تری از برنامه های حوزه هنری بهره مند شوند.

 

قائدی خاطرنشان کرد: لازم است برای ارتقای سطح هنرمندان این شهرستان و حضور آنها در عرصه ملی برنامه ریزی شود.

 

کد خبر 1185906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha