رفع تصرف قریب به سه هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تصرف قریب به سه هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان کاشان به ارزش ۹۵ میلیارد ریال خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: قریب به سه هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان کاشان با هوشیاری و تلاش های صورت گرفته در اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان و تشدید در حفاظت اراضی ملی و پیشگیری از وقوع تصرفات رفع تصرف و خلع ید شد.



رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: ارزش مجموع اراضی رفع تصرف شده بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال است که این اراضی در شهر قمصر مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته بود که با هوشیاری عوامل انتظامی قمصر و عوامل یگان حفاظت اراضی این شهرستان، رفع تصرف شد و با صدور احکام قضایی در این رابطه، اراضی ملی به بیت‌المال بازگردانده شده است.


آراسته ادامه داد: این اراضی شامل اراضی ملی در دو بخش شامل اراضی ملی در شهر قمصر به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع به ارزش ۷۰ میلیارد ریال و اراضی دولتی به مساحت یک هزار و ۱۱۵ متر مربع واقع در پلاک ۶۰۴ فرعی از ۲۵۲ اصلی شهر قمصر به ارزش تقریبی۲۵میلیاردریال است که رفع تصرف شده است.



مجتبی آراسته خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان همسو با سیاست گذاری‌های اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات رفع تصرف را با قاطعیت انجام می‌دهد.

کد خبر 1185919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha