برگزاری برنامه اردویی قم و جمکران برای اعضای کانون شهید مفتح ملایر در تابستان

حجت الاسلام داوری گفت: برنامه اردویی قم و جمکران برای اعضای کانون شهید مفتح ملایر در تابستان برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از 500 نفر عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون‌های فعال شهرستان است افزود: امسال نیز در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان این کانون برنامه های مختلفی را در ایام تابستان دارد.

 

 وی از برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی زبان انگلیسی، عربی  قرآن و... در ابن کانون خبر داد و تصریح کرد: این کلاس ها در  طول تابستان برای متقاضیان برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر از  برگزاری  کلاس های قرآن، تواشیح، احکام، کلاس های هنری و فرهنگی و.. نیز در این ایام برای نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: این کلاس ها نیز طبق دستورالعمل از اول تیر ماه شروع و  تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی ملایر دورههای آموزشی برای اعضای کانون و علاقمندان در رشته های پرورش قارچ، گیاهان دارویی،  کشت زعفران ، حبوبات و... برگزار خواهد شد گفت: این کلاس ها با ارائه مدرک خواهد بود که افراد بعد از آموزش می توانند با همکاری جهاد کشاورزی تسهیلات لازم را برای اشتغال زایی خود در این حوزه ها داشته باشند.

 

حجت الاسلام داوری اضافه کرد: محفل انس با قرآن نیز هر هفته در روزهای سه شنبه و جمعه در این کانون برگزار می شود و علاوه بر این برگزاری حلقه های صالحین نیز به صورت هفتگی است.

وی از برگزاری یک اردوی قم و جمکران در تابستان برای اعضا خبر داد و گفت: توزیع تعدادی بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند ، برگزاری برنامه های مناسبتی و جشن و ...  از برنامه هایی است که در تابستان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1185921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha