بازدید از شرکت و نمازخانه شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) انجام شد

محتواهای فرهنگی آموزشی تولیدی ستاد اقامه نماز کشور و مرکز تخصصی نماز، در اختیار زائرین و مسافرین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستا اقامه نماز، در راستای انجام بازدیدهای دوره ای از مساجد و نمازخانه های دستگاه های اجرایی کشور، از شرکت و نمازخانه شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) و ترمینال های سلام (حجاج) و شماره ۱ (بین الملل)، در روز سه شنبه، بیست و چهارم خرداد ماه، بازدید به عمل آمد.

 

این بازدید توسط «سید علی مهدیان» معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز به همراه حجت الاسلام والمسلمین جواد نیسی مشاور معاون وزیر و دبیر شورای اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت شهرفرودگاهی حضرت امام خمینی(ره)، سیف الله اسداللهی سرپرست معاونت مدیریت و منابع، صالحی مدیر روابط عمومی و حجج اسلام هوشیار و زال مسئولین شورای فرهنگی فرودگاه انجام شد.

در این بازدید که با عنایت به آغاز فرایند اعزام حجاج بیت الله الحرام انجام شد، مهدیان معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز ضمن دیدار با معاون وزیر و رئیس شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، معاونین و مدیران آن شرکت، از زحمات و تلاش های همه دست اندرکاران عرصه اقامه نماز آن شرکت در حوزه ستادی و شرکت ها و ترمینال های وابسته قدردانی نمود.

 

در این جلسه مقرر شد، موضوع احداث مسجد شهر فرودگاهی، که جزو طرح های نیمه کاره شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) می باشد از سوی رئیس شورای اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی دنبال شود.

 

همچنین مجموعه محتواهای فرهنگی آموزشی تولیدی ستاد اقامه نماز کشور و مرکز تخصصی نماز جهت بهره برداری زائرین و مسافرین در اختیار مدیر روابط عمومی مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار گرفت.

در پایان ضمن بازدید از نمازخانه های ترمینال سلام، از تلاش ها و زحمات مسئولین، مدیران و به ویژه آقایان فردی و مرادی(مدیر و معاون پروژه ترمینال سلام) تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 1185972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha