شمیم عطر رضوی در خانه سالمندان باب الحوائج( ع) بابل پیچید

خدادادی گفت: خادمیاران رضوی کانون های بانوان وخانواده و ایثار و شهادت با حضور در خانه سالمندان باب الحوائج( ع) بابل ضمن دیدار با مادران سالمند این آسایشگاه مقام شامخ مادر را تکریم کردند.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه خادمیاران رضوی علاوه بردستگیری از نیازمندان طرح هایی جهت تکریم خانواده های معظم شهدا، سالمندان، معلولین و ... دارند که در روزهای هفته هرکدام با عنوان خاصی اجرایی می شود، اظهار کرد:این خادمیاران به تاسی از حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و در طول سال نسبت به رفع آلام نیازمندان اهتمام ویژه دارند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بابل به طرح چهارشنبه های امام رضایی اشاره و بیان کرد: جمعی از خادمیاران رضوی کانون ایثاروشهادت و کانون بانوان و خانواده با حضورشان در خانه سالمندان باب الحوائج( ع) با اهدای گل و هدایای متبرک رضوی  از مادران سالمند عیادت و دلجویی کردند.

 

خدادادی گفت: روزگار می‌چرخد، کودکان جوان می شوند و جوانان پیر،مادران و پدران سالمند کسی هستند که سالهای زیادی را با روزگار سفر کرده و مویی را سپید کردند، آنان همیشه چشم انتظار محبت و توجه فرزندان و نوه هایشان هستند، هر چند آنها اگر نامهربانی از عزیزانشان ببینند باز هم نگاهشان به پنجره های خانه شان است که به دیدارشان بیایند ما نمی‌توانیم براحتی از آنها بگذریم و آنها را با دنیای درونشان در آسایشگاه ها رها کنیم. پدران و مادران ولی نعمتمان هستند که باید قدر ذره ذره حضورشان را بدانیم و لحظه ای آنها را تنها با دنیای خاطراتشان رها نکنیم خیلی از این پدران و مادران دلتنگ خانه هایشان هستند اما به علت اجبار و بخصوص ناتوانی جسمی مجبورند که روزگارشان را در این مرکز بسر ببرند.

 

وی اضافه کرد: این بار خادمیاران رضوی در چهارشنبه های امام رضایی شادی خود را با ساکنان تنها و دور افتاده از کانون خانواده تقسیم کردند مادرانی که هر چند گرد پیری بر چهره هایشان نشسته بود ولی برای شاد بودن نیاز به بهانه ای داشتند که خادمیاران امام هشتم( ع) برای آنان فراهم کردند.

 

خدادادی یادآورشد: این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام مهربانی ها و مولودی خوانی همراه بود و عطر حریم رضوی با توزیع تبرکات، گل و هدایا در خانه سالمندان زنده شد.

کد خبر 1186020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha