۱۳ میلیارد تومان برای خدمات درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان به‌منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد در سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری گفت: کمک به درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت و رسیدگی به وضعیت بهداشت آن‌ها یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود، افزود: به‌منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون 13 میلیارد و 979میلیون تومان هزینه شده است.

مبشری یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان را بیمه اجتماعی عنوان و تصریح کرد: در این زمینه دو میلیارد و 702 میلیون و 900 هزار تومان برای 809 نفر از مددجویان- 289 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و 520 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه 70 هزار و 171 نفر از مددجویان نیازمند از خدمات ویژه درمان این نهاد در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: در این زمینه 6 میلیارد و 168 میلیون برای خدماتی مانند پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، هزینه بیماران خاص و صعب‌العلاج، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت دو میلیارد و 400 میلیون تومان برای سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال در سال گذشته اشاره و بیان کرد: در حال حاضر دو هزار کودک زیر پنج سال با معرفی مراکز بهداشتی از این نهاد سبد غذایی دریافت می‌کنند.

مبشری پرداخت یک میلیارد و 560 میلیون تومان کمک هزینه رفع سوء تغذیه مادران باردار به تعداد 1300 نفر، 105 میلیون تومان برای ارتقاء شاخص های بهداشتی و پرداخت  28 میلیون تومان به منظور کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان خانواده های زندانیان را از دیگر فعالیت های حوزه درمان کمیته امداد در سال گذشته عنوان کرد.

کد خبر 1186092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha