خدمت‌رسانی به روستائیان  بر اساس نیاز آنان افزایش یابد

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: خدمت‌رسانی به روستائیان توسعه یافته و بر اساس نیاز آنان، افزایش یابد تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از روستای داودآباد اظهار داشت: بیشتر اراضی کشاورزی شهرستان قرچک در مناطق روستایی واقع شده و برای آبیاری این اراضی، کانال‌های بتونی متعددی احداث شده و برخی از آن‌ها، از محل سکونت روستاییان عبور می‌کند که موجب بروز برخی از حوادث نظیر سقوط افراد داخل آن شده است.


این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه ای، کار ایمن‌سازی کانال‌های انتقال آب در مناطق روستایی قرچک در دستور کار قرار گرفته که در نخستین مرحله، حاشیه کانال آب کمربندی شرقی روستای داودآباد به طول ۲۳۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال به طور کامل فنس‌کشی شد.


قیصرپناه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق روستایی قرچک اضافه کرد: مهمترین راه برای جلوگیری از مهاجرت روستانشینان به مناطق شهری و تحقق مهاجرت معکوس، این است که بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم، خدمت‌رسانی به روستائیان توسعه یافته و بر اساس نیاز آنان، افزایش یابد.


وی از استقرار سه برج نوری در ورودی روستا ، کمربندی شهید بهشتی و خیابان فتح این روستا با اعتبار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال و تملک سه ملک برای آزادسازی معبر ۱۴ متری با اعتبار ۹ میلیارد ریال به عنوان بخشی از خدمات اراده شده در روستای داودآباد قرچک یاد کرد.

کد خبر 1186149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha