برگزاری کارگاه های ادبی و هنری در خانه هنر و ادب دانشجویی جهرم

جهانگیر از برگزاری کارگاه ها دوره های ادبی و هنری ویژه دانشجویان در خانه هنر و ادب دانشجویی « ققنوس» شهرستان جهرم خبر داد.

«محسن جهانگیر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ویژه برنامه های خانه هنر و ادب دانشجویی« ققنوس»دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستانه دانشجویان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این دوره ها در محورها و رشته های مختلف برگزار می شود، افزود:  کارگاه های خانه ادب و هنر بسیج دانشجویی به صورت تخصصی در رشته های ادبی و هنرهای فاخر برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: کارگاه های ادبی در این دوره آموزشی شامل رشته های رمان، داستان نویسی و حماسه نگاری و هنرهای نمایشی نیز شامل موسیقی فاخر و تئاتر است.

 

جهانگیر ادامه داد: همچنین هنرهای تزئین سفره، پخت غذا، انواع شیرنی ها و دسرها، هنرهای رسانه ای شامل عکاسی و فیلم برداری و هنرهای تجسمی همچون رسم، نقاشی، تذهیب و خطاطی از دیگر کارگاه های تابستانی خانه ادب و هنر بسیج دانشجویی جهرم است.

 

وی آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این کارگاه ها را 20 تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: شروع کلاسها نیز از 15 تیر ماه است.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این کارگاه ها با تدریس اساتید مجرب و خبره انجام می شود، گفت: مکان ثبت نام این کارگاه ها دفتر و پایگاه های بسیج دانشجویی جهرم و دانشگاه ها است.

کد خبر 1186174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha