مناطق حاشیه شهر مشهد نیازمند نگاه حمایتی و فرهنگی هستند

علیزاده گفت: باید به مناطق حاشیه شهر نگاه حمایتی، فرهنگی و اعتباری ویژه‌ای داشته باشیم تا تغییر جدی در این مناطق اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد «سید ابراهیم علیزاده» امروز چهارشنبه (۲۵ خرداد) در جلسه معارفه معاون فرهنگی شهرداری منطقه سه مشهد اظهار داشت: جنس مناطق در حالت کلان شاید تفاوت زیادی نداشته باشد ولی در جزییات قطعا متفاوت است.

 

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در این راستا باید از تجارب مختلف استفاده کرد و معاونین فرهنگی مناطق تجارب قبلی خود را با معاون جدید به اشتراک بگذارند تا حرکات قبلی سرعت و ارتقا پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه در فضاهای فرهنگی تنوع و ضرورت کار بسیار زیادی وجود دارد، عنوان کرد: باید به مناطق حاشیه شهر نگاه حمایتی و اعتباری ویژه‌ای داشته باشیم تا تغییر جدی در این مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار اتفاق بیافتد.

 

علیزاده تصریح کرد: اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن در حاشیه شهر است و حدود ۷۰۰ میلیارد تومان ظرفیت اعتباری داریم که در این رابطه می‌توان اتفاقات خوبی را رقم زد.

 

وی خاطرنشان کرد: همکارانما در شهرداری منطقه ۳ تلاش زیادی دارند و بالاترین اعتبار بودجه‌ای را نیز دریافت می‌کنند که نیاز به یک برنامه‌ریزی جدی و قوی دارد.

کد خبر 1186177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha