با جدیت پیگیر مسائل فرهنگی مشهد هستیم

باغگلی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر مشهد توجه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار دارند و انتظار می‌رود که در این منطقه نیز فعالیت جدی‌تری را در حوزه فرهنگی ببینیم؛ گفت: در کمیسیون فرهنگی، اعضای شورا با جدیت زیادی پیگیر مسائل فرهنگی شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین باغگلی» امروز چهارشنبه (۲۵ خرداد) در جلسه معارفه معاون فرهنگی منطقه سه مشهد اظهار داشت: در رویکرد جدید مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد توجه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار دارند و انتظار می‌رود که در این منطقه نیز فعالیت جدی‌تری را در حوزه فرهنگی ببینیم.

 

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه مسئول جریان فرهنگی در هر منطقه شهرداری، خود شهردار آن منطقه است، افزود: ماموریت فرهنگی در منطقه بر عهده خود شهردار منطقه است و تحقق رویکردهای فرهنگی را از شهردار هر منطقه می‌خواهیم.

 

وی با بیان اینکه معاونان فرهنگی مناطق بازوان کلیدی حوزه فرهنگی در مناطق هستند؛ گفت: در این راستا باید همه معاونین دست به دست هم دهند و با فرماندهی خود شهردار منطقه یک حرکت خوب فرهنگی شکل گیرد.

 

باغگلی تصریح کرد: با توجه به تفاوتی که در مناطق مختلف وجود دارد، انتظار داریم تا برنامه‌های متناسب با نیازهای هر منطقه اجرا شود؛ همچنین باید همه دست به دست هم دهیم تا رویکردهای مطرح شده با ویژگی‌هایی مانند خانواده محوری، توجه به حوزه زنان، گروه‌های خاص و آسیب‌دیدگان اجتماعی را در دستور کار قرار گیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما نیز در حوزه ستادی هم در حوزه برنامه‌ریزی و هم در حوزه پایش در به کمک عزیزان مناطق خواهیم آمد و پیگیری‌های مالی برای عملکرد بهتر در عملیات فرهنگی را انجام می‌دهیم.

 

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه اعضای شورای ششم خوشبختانه رویکرد فرهنگی دارند، عنوان کرد: به صورت ویژه در کمیسیون فرهنگی، اعضا با جدیت زیادی پیگیر مسائل فرهنگی شهر هستند.

 

باغگلی ضمن اشاره به فرآیند اختصاصی برای ارزیابی معاون فرهنگی در مناطق بیان کرد: پیگیر هستیم تا مسئله واسپاری زیر ساخت‌های موجود در منطقه را به خود منطقه بدهیم تا قدرت عملیات در منطقه ارتقا پیدا کند.

 

گفتنی است؛ در این جلسه "دانیال نظری" به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری منطقه سه منصوب شد.

کد خبر 1186178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha