تامین امنیت غذایی وظیفه امروز عشایر و کشاورزان است

سرچاهی با بیان اینکه وظیفه امروز عشایر و کشاورزان، تامین امنیت غذایی کشور است، گفت: شهدای کشاورز و عشایر علاوه بر تامین امنیت غذایی مردم جهت دفاع از کشور و انقلاب به میدان نبرد با باطل رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین سرچاهی» شامگاه (25 خرداد) در نخستین یادواره شهدای عشایر و کشاورز شهرستان بشرویه گفت: این یادواره گامی برای ادامه راه سنگرسازان بی سنگر انقلاب اسلامی است.

 

مسئول کمیته روستایی و عشایری کنگره شهدای ‏شهرستان بشرویه در ادامه بیان کرد: حماسه سنگرسازان بی سنگر و شهدای عشایر و کشاورز نباید به فراموشی سپرده شود و برگزاری این نوع یادواره ها گامی موثر برای ادامه مسیر آن دلاورمردان است.

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه امروز عشایر و کشاورزان تامین امنیت غذایی کشور است، افزود: امروز باید با روحیه جهادی در راستای بحث اقتدار و امنیت غذایی از شهدای کشاورز و عشایر در عرصه کشاورزی و دامداری بهره گرفت.

 

سرچاهی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس سخت ترین کار جنگ یعنی مهندسی رزمی به جهاد سازندگی محول شده بود، ادامه داد: امروز جهاد کشاورزی پیرو و ادامه دهنده راه شهدای کشاورز و عشایر است و با عشق و ایثار در مسسیر محرومیت زدایی و کمک به کشاورزان حرکت می کند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه با بیان اینکه شهدای عشایر و کشاورز تمام وجودشان را برای نهال انقلاب گذاشتند، گفت: شهدای کشاورز و عشایر علاوه بر تامین امنیت غذایی مردم جهت دفاع از کشور و انقلاب به میدان نبرد با باطل رفتند.

کد خبر 1186279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha