ایجاد بیش از ۱۷هزار فرصت شغلی در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است، گفت: در سال جاری ۱۷هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران ایجاد می شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» امروز( ۲۶خرداد) در جمع امدادگران این اداره کل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: در خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان باید برنامه ریزی داشته باشیم و با سعه صدر و همدلی پیش رویم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: خدمت به محرومان و نیازمندان توفیقی است که نصیب ما شده و باید در این مسیر همه توان خود را بکار بندیم.

 

وی تصریح کرد: خیران و مردم نوعدوست استان، در کمک به نیازمندان و مددجویان همواره یاریگر کمیته امداد هستند که جای تقدیر دارد.

 

حجت الاسلام عالیشاه خاطرنشان شد: باید تلاش کنیم تا روحیه امید و خودباوری را در مددجویان ایجاد کنیم و زمینه خودکفایی آنها را فراهم سازیم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: در خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان با اقدام جهادی و انقلابی گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است، افزود:در سال جاری ۱۷هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان،ایجاد می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه  با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و به نیازمندان کمک کنیم ،گفت: حفظ شأن و کرامت خانواده های تحت حمایت، بسیار با  اهمیت است.

کد خبر 1186339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha