توانمندسازی و تقویت نقش سازنده استادان باید مورد توجه باشد

طهرانچی گفت: توانمندسازی و تقویت نقش سازنده استادان و دوره های آموزشی در ارتقای اخلاقی، معنوی و هویتی دانشجویان و همچنین تغییر روش کار مبتنی بر بررسی علل ناکارآمدی از اموری است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدمهدی طهرانچی» در نشست مدیران گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد با بیان اینکه اگر ما به فکر تأثیرگذاری بر دانشجویان نباشیم دیگران تاثیر می‌گذارند، افزود:در موضوع تربیت، نقش استاد بسیار مهم است همچنین در دروس معارف، استاد مرشد و هادی می‌خواهیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد گفت: توانمندسازی و تقویت نقش سازنده استادان و دوره های آموزشی در ارتقای اخلاقی، معنوی و هویتی دانشجویان و همچنین تغییر روش کار مبتنی بر بررسی علل ناکارآمدی از اموری است که باید مورد توجه باشد.

 

طهرانچی افزود:از دیگر مواردی که توجه به آنها ضروری است اجتماعات تربیتی، فرهنگی، هویتی، ارزش مدار، درون زا، پویا، اثربخش و مقوم وحدت ملی و انسجام بخش فرهنگی و اجتماعی و امیدآفرین با تکیه بر نقش قطبهای اثرگذار مانند معلم، استاد، مدیریت، خانواده، محیطهای رفاقتی و جامعه است.

 

وی ادامه داد: برای تدریس دروس معارف، تعدادی واحد درسی و دانشجو به استادان معارف خواهیم داد و استادان باید با تعداد مشخصی از دانشجویان وقت بگذارند و از درس محوری به دانشجو محوری گذر کنیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد گفت: آموزش استاد معارف و خروجی درس او باید تربیت انسان هوشیار و مواظب نسبت به گناه باشد که توانایی بازشناسی حق از باطل و درست از خطا را داشته باشد.

کد خبر 1186423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha