برقراری بیش از ۳۹ هزار تماس با اورژانس بهزیستی فارس در سال گذشته

هوشیار گفت: بیش از ۳۹ هزار تماس با خط ۱۲۳ اورژانس بهزیستی فارس در سال گذشته برقرار شد و امسال نیز تاکنون ۶ هزار و ۹۰۰ تماس داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (پنج شنبه 26 خرداد) در بازدید رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس و رئیس گروه بازرسی فارس از اورژانس ۱۲۳ گفت: بیش از ۳۹ هزار تماس با خط ۱۲۳ اورژانس بهزیستی فارس در سال گذشته برقرار شد و امسال نیز تاکنون 6 هزار و 900 تماس داشته ایم.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: سال گذشته 17 هزار و 620 نفر از خدمات تیم سیار اورژانس بهزیستی استفاده کردند و هشت هزار و 55 مورد پرونده مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی نیز تشکیل شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته  بیش از ۱۵۱ هزار تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی فارس داشتیم و مشاوران از طریق خط 1480 از ساعت هشت تا ۲۴ پاسخگوی تماس های سراسر استان فارس هستند که بیشترین تماس ها و مشاورات در سال گذشته مربوط به امور خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان بوده است.

سرپرست بهزیستی فارس با اشاره به عدم تناسب ظرفیت مرکز ماده ۱۶ با تعداد معتادان متجاهر پذیرش شده بیان کرد: از ابتدای طرح جمع آوری معتادان متجاهر از 10 فروردین سال گذشته 2 هزار و 200 معتاد متجاهر جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: مشکلات مالی  و تامین امنیت مراکز ماده 16 از مهمترین چالش های این مراکز است و تمامی دستگاه‌ های متولی از لحظه جمع آوری معتادان متجاهر تا انتهای فرآیند درمان باید با بهزیستی همکاری کنند تا فرآیند درمان نتیجه بخش شود.

 

کد خبر 1186428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha