عشایر هیچ گاه اجازه ندادند حرف امامین انقلاب بر زمین بماند

حجت الاسلام خواجه پور ضمن تاکید بر اینکه عشایر به‌خوبی پای آرمان‌های نظام، انقلاب و رهبری، دین و دیانت ایستادند، گفت: عشایر راست قامتان و سختکوشان، حافظان از اهداف انقلاب بوده و هیچ‌گاه اجازه ندادند حرف امامین انقلاب بر زمین بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» در جشنواره فرهنگ و هنر عشایر شهرستان مارگون که در دشت سقاوه برگزار شد با اشاره به نقش مهم عشایر در طول دوران انقلاب اسلامی و اهدای بیش از ۱۱ هزار شهید، اظهار کرد: سبک، سیاق و فرهنگ و همچنین اقتصاد مقاومتی را باید از عشایر عزیز یاد گرفت.

 

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به اینکه فرهنگ ساده‌زیستی و همدلی را باید از عشایر یاد گرفت، گفت: فرهنگ اصیل و هنر چگونه زیستن را باید از عشایر یاد گرفت، عشایر در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و در خط مقدم جبهه جلوتر از همه بودند.

 

وی با اشاره به این که چرا امام عظیم‌الشأن فرمود «عشایر ذخایر انقلاب‌اند»، بیان کرد: این یک پیام بسیار مهم دارد، یعنی آن کسانی که می‌توانند دین و ساده‌زیستی شان را حفظ کنند عشایر هستند.

 

حجت الاسلام خواجه پور ضمن تاکید بر اینکه عشایر به‌خوبی پای آرمان‌های نظام، انقلاب و رهبری، دین و دیانت ایستادند، افزود: عشایر ذخایر انقلاب‌ هستند، چراکه راست قامتان و سختکوشان، حافظان از اهداف انقلاب بوده و هیچ‌گاه اجازه ندادند حرف امامین انقلاب بر زمین بماند.

 

امام جمعه مارگون در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: یکی از عواملی که باعث شده تحت تاثیر فضای مجازی قرار بگیریم، این است که سواد رسانه‌ای وجود ندارد و علم و آگاهی کم بوده و خیلی راحت تحت تأثیر القائات دشمن قرار می‌گیریم.

 

وی افزود: در یک دوره ای شعر «یه توپ دارم قلقلی» را می‌خواندند که برای نونهالان بود، هیچ‌کس اعتراضی نکرد، اما برای همین نونهالان که تمام مردم و ملت را به صحنه کشاند و سرود «سلام فرمانده» خوانده شد؛ ببینید چگونه دشمن می‌تازد و می‌نالد، پس من و شما باید این را متوجه باشیم که هر جا نام امام‌زمان(عج)، ولایت و مقدسات ما آمد، دشمن شمشیرش را از غلاف می‌کشد و وارد صحنه می‌شود.

 

حجت الاسلام خواجه پور با بیان اینکه دشمن امروز به حجاب ما می‌تازد، گفت: الهام چرخنده که بازیگر بوده و قبلاً هم بدحجاب بود، اما با حجاب سرود «سلام فرمانده» را می‌خواند و  مسخره‌اش می‌کنند؛ چرا که با حجاب شد، چون سلام فرمانده را با نونهالان خواند، اما ببینید امیر تتلو را چگونه تمجید می‌کنند.

کد خبر 1186438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha