دولت سیزدهم عدالت فرهنگی را محقق خواهد کرد / استان اردبیل هنرمند پرور است

خزاعی گفت: دولت سیزدهم عدالت فرهنگی را محقق خواهد کرد و این فقط یک شعار نخواهد بود در اقتصاد فرهنگی یکی از فعال ترین دوران را سپری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد خزاعی» امروز (26 خردادماه) در نشست با فعالان سینمایی، هنرمندان و در سالن بیضای کتابخانه شهید مطهری گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی از سوی وزارت ارشاد مطرح و دولت حمایت جدی از این برنامه ها داشته اند.

 

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور تصریح کرد: متاسفانه شورای هنر شورای هنر در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعطیل بود که این شورا احیا شده است و توانسته بسیاری از دغدغه های هنرمندان و مسائل فرهنگی و هنری را از این طریق مطرح کند.

 

وی ادامه داد: سند سینما، سند موسیقی و سند معماری از طریق شورای هنر در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیری می شود و بزودی شاهد تصویب آن برای حمایت از هنرمندان این حوزه ها خواهد بود.

 

خزاعی اعلام داشت: حضور میدانی در برنامه های فرهنگی و نگاه ویژه بحث زیر ساخت های فرهنگی و فضای فرهنگی در استان ها جزو برنامه ریزی های این سازمان است و تاکنون از ابتدای دولت سیزدهم تلاش کرده ایم که دغدغه حمایت از هنرمندان استان و شهرستان ها را داشته باشیم زیرا بی مهرهای زیادی نسبت به فیلم سازان کوتاه و هنرمندان شهرستان ها در سال های اخیر شده است.

 

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور افزود: متاسفانه در سال های اخیر اگر فیلم ساز پول داشت و توانست جذب سرمایه کند به فعالیت های هنر خود ادامه می دهد که این برای هنرمندان مبتدی بسیار سخت هست و به دور از عدالت فرهنگی است.

 

خزاعی ادامه داد: حمایت از «فیلم اولی ها» جزو برنامه ها است چون هنرمندانی که در ابتدای راه هستند باید از آنها حمایت شود تا این تشویق ها منجر به تولیدات خوبی سینمایی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: استان اردبیل هنرمند پرور است و با کمترین امکانات توانست برنامه های خوب را در حوزه فیلم سازی نسبت به سایر استان ها انجام دهد.

 

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور یادآور شد: دولت سیزدهم عدالت فرهنگی را محقق خواهد کرد و این فقط یک شعار نخواهد بود در اقتصاد فرهنگی یکی از فعال ترین دوران را سپری می کند.

کد خبر 1186456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha