تاکید امام جمعه ایلام بر صرفه جویی در مصرف آب/ روحیه جهادی رمز موفقیت در کارهاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با دعوت از اقشار مختلف مردم برای صرفه جویی در مصرف آب، گفت: تنها رمز پیشرفت و موفقیت به کار بستن روحیه جهادی و انقلابی در کارهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرعامل شرکت آبفای ایلام در آستانه هفته صرفه جویی در مصرف آب، با ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و ائمه جمعه شهرستانهای استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

«پرویز ناصری» در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب  استان و تشریح مشکلات آب شهرهای استان، به مسئله خشکسالی و کاهش بارندگی اشاره و اظهار کرد: عوامل مختلفی در بخش های تولید و مصرف آب اثر مستقیم دارد و از ائمه جمعه استان درخواست می شود که در راستای مدیریت مصرف آب از طریق تریبون نمازجمعه مجموعه آب و فاضلاب را یاری کنند.

 

مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به برخی رفتارهای ناصحیح در زمینه مصرف آب، تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، بروز خشکسالی، افزایش جمعیت، افزایش ساخت و سازها و شروع فصل گرما جا دارد با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه استفاده درست از آب از هدررفت هرچه بیشتر آب جلوگیری شود.

 

ناصری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما در سال جاری ساعات اوج پیک مصرف نیز افزایش یافت و به همین دلیل در برخی مواقع با افت فشار و کم آبی روبر هستیم و علی رغم این مشکلات، همکاران ما به‌ صورت شبانه‌روزی جهت آب‌رسانی پایدار به شهروندان مشغول فعالیت و خدمت هستند.

 نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام در این دیدار، با ابراز خرسندی از عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان با روی کار آمدن مدیرعامل جدید، وزارت نیرو را یکی از وزارتخانه های مهمی قلمداد کرد که ارتباط مستقیم با کل مردم جامعه داشته و خدماتش کاملاً حیاتی و حساس است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» به اهمیت مسئله آب در استان اشاره کرد و به بیان مسائلی پیرامون صرفه جویی، راهکارهای درست مصرف کردن و جلوگیری از هدر رفت آب پرداخت.

 

وی خاطرنشان کرد: افت فشار آب در برخی مناطق، مسائل بهداشتی  و مصرف بی رویه آب از جمله چالش هایی است که در حوزه آب وجود دارد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن دعوت از مردم به صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد: اگر بخواهیم شکر نعمت خداوند را در خصوص آب به جای آوریم این همان صرفه جویی است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم توقع دارند مدیرانشان نسبت به نیازهای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشند تا در زمان بحران راه حل مناسبی را ارائه نمایند و مردم هم باید نسبت به تأمین آب آگاهی داشته باشند و از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت در جمع ائمه جمعه، گفت: تنها رمز پیشرفت و موفقیت به کار بستن روحیه جهادی و انقلابی در کارهاست.

 

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و خواستار تداوم این گردهمایی ها و ارتباط مستمر ائمه جمعه و جماعات با مدیران جهادی شدند.

کد خبر 1186472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha