تفاهم نامه همکاری بین کانون های مساجد استان و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با هدف همکاری مشترک منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با هدف همکاری مشترک منعقد شد.

 

«مصطفی آمون» در جلسه امضای این تفاهم نامه، گفت: تفاهم نامه همکاری می تواند به روش های فرهنگی، دینی و هنری منظر می شود و در جهت اعتلای فرهنگی و رساندن مساجد به طراز اسلامی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تقویت روز افزون فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد و بستر سازی حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی می تواند به شناساندن ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی نیز منجر شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش نشاط روحی، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد تنوع در برنامه ها، آگاهی بخشی به آحاد جامعه نسبت به حقوق شهروندی و آشنایی عموم مردم با ظرفیت های شهر اردبیل از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

 

آمون اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی و اردوهای فرهنگی با رویکرد سبک زندگی و آداب شهروندی از مهمترین اولویت های همکاری در این تفاهم نامه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: طبق این تفاهم نامه تولیدات کانون های مساجد در بخش هنری از جمله سرود، تئاتر، فیلم و انیمیشن که با موضوع آداب شهروندی و مسجدی باشد، حمایت خواهند شد.

 

«اباصلت ابراهیمی» با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی محله محور می توانند در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ شهری و شهروندی موثر باشد، اظهار داشت: همکاری و تعامل با کانون های مساجد فرصت مغتنمی برای این نهاد است و عقد تفاهم نامه می تواند موجب تقویت برنامه های فرهنگی در سطح شهر اردبیل باشد.

 

 

مدیر عامل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تاکید کرد: آماده استفاده از ظرفیت های شهری برای برنامه های فرهنگی است و امیدواریم فعالان کانون های مساجد نیز از این فرصت مناسب بهره مند شوند تا شاهد افزایش فعالیت های فرهنگی در سطح شهر اردبیل باشیم.

کد خبر 1186507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha