سرپرست فرمانداری جیرفت معارفه شد

امروز ۲۸ خرداد ماه طی مراسمی با حضور استاندار، مسئولین استانی و شهرستانی احمد بلندنظر به عنوان سرپرست فرمانداری جیرفت معرفی شده و از زحمات ابوذر عطاپور وزیری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۸ خرداد ماه طی مراسمی با حضور استاندار، مسئولین استانی و شهرستانی سرپرست فرمانداری جیرفت معارفه شده و از زحمات ابوذر عطاپور وزیری تجلیل شد.

 
ذبیح الله اعظمی در این مراسم، گفت: انتظار است که فرماندار جدید در بین مردم روستاها حضور یابد و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرده و برای رفع مشکلات تلاش کند.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین انتظار می رود گزارش عملکرد سالانه به اطلاع مردم رسانده شود.
 
وی ابراز کرد: خوشبختانه تاکنون گزارش عملکرد تمام ادارات شهرستان های جیرفت و عنبرآباد تحویل اینجانب شده است.
 
اعظمی تاکید کرد: انتظار ما در انتخاب فرماندار این بود که براساس شایسته سالاری، فردی بومی انتخاب شود که از استاندار به دلیل این انتخاب شایسته تقدیر می کنم.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرماندار جدید باید از مشاورین صادق و امین استفاده کند و مدیران شهرستان را بدون نگاه سیاسی و جناحی انتخاب کند.
 
وی ضمن ضمن تبریک به فرماندار جدید اظهار کرد: بلندنظر از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که ۲۵ ماه در جبهه حضور داشته و در دوران خدمت نیز همواره بدون نگاه جناحی با تلاش و پشتکار فعالیت و خدمت رسانی کردند.
 
اعظمی ادامه داد: فرماندار جدید فردی بومی، پر کار، پاکدست است قطعا با حضور ایشان در شهرستان شاهد تحول خواهیم بود.
 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار مردم جیرفت از استاندار این است که اعتباری برای احداث و تکمیل پروژه سوم پل هلیل رود به میزان حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شود تا بار ترافیکی کاهش یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: از استاندار انتظار داریم که شورای راهبردی جنوب کرمان را احیا کند.
 
«احمد بلند نظر» در این آئین، گفت: برای این که جیرفت و جنوب کرمان به جایگاه واقعی خود برسد نیاز به وحدت داریم و بنده در راستای خط و مشی دولت رییسی قدم می گذارم.
 
سرپرست فرمانداری جیرفت با بیان این مطلب که فردی سیاسی هستم اما سیاسی کار نیستم، خاطرنشان کرد: من نوکر مردم هستم و راه و روش دولت سیزدهم سیاسی کاری نیست.
 
وی ابراز کرد: همان طور که استاندار توصیه کردند بنده در مدت خدمت در کسوت فرماندار جیرفت تلاش شبانه روزی همراه با خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار قرار می دهم و امانت دار مردم هستم.
 
بلندنظر تصریح کرد: همان طور که در ۱۶ سالگی جان خود را در طبق اخلاص برای دفاع از ملت، کشور و ناموس گذاشتم امروز نیز تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهرستان به کار می گیرم و انتظار است برای تحقق این مهم کمک و همراهی کنید.
 
سرپرست فرمانداری جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از ظرفیت های بالقوه شهرستان ها استفاده می کنم.
کد خبر 1186586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha