لزوم تبیین شخصیت علمی «شهید چمران» توسط اساتید دانشگاه

حجت الاسلام مدبر گفت: در تقویم کشور سالروز شهادت شهید چمران را به روز ‌«بسیج اساتید» نامیده اند و باید با برگزاری نشست علمی شخصیت شهید چمران را تبیین و تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (جمعه ۲۷ خرداد) در خطبه های نماز جمعه امروز جهرم به اشاره به اینکه همه مردم اینروزها از گرانی و مشکلات معیشتی رنج می برند، گفت: از لحاظ اقتصادی دنیای فعلی در وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه یک سوم محصول گندم در اکراین تولید می شود، افزود: با ایجاد جنگ روسیه و اکراین مشکل آرد در دنیا با گرانی سرسام آور مواجه شد.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی ها این است که از سال آینده دنیا با قحطی گندم مواجه می شود، عنوان کرد: مشکل آرد مربوط به کشور ما نیست و در برخی کشورهای اروپایی سهمیه بندی آرد انجام شده است.

 

حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: اگر مردم و مسؤلین به فکر نباشند امکان دارد حوادث بعد از جنگ جهانی اول پیش بیاید.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورزان باید اولویت کارشان را کشت گندم کنند، تصریح کرد: دولت نیز امسال محصول گندم را با قیمت خوبی از کشاورزان خریداری می کند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به روز بسیج اساتید، گفت: در تقویم کشور سالروز شهادت شهید چمران را به این روز نامیده اند و باید با برگزاری نشست علمی شخصیت شهید چمران را تبیین و تشریح کرد.

 

وی با اشاره به واژه نفوذ راهبردی که این روزها در ادبیات سیاسی کشور مرسوم شده است، خاطرنشان کرد: دشمن با تدابیر شوم خود تلاش دارد نوع نگاه مردم به مسائل مهم از جمله فرهنگ، اخلاق، خانواده، عفت، حیا و... تغییر کند.

 

حجت الاسلام مدبر اظهار کرد: در همین راستا و مسائلی که این روزها دشمن بر روی آن کار می کند این است که تلاش دارند به گونه ای جلوه دهند که دولت قدرت گرداندن مسائل اقتصادی را ندارد.

کد خبر 1186604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha