ضعف و ناراحتی مایه خرسندی دشمن است/ بهره وری صحیح از منابع

حجت الاسلام میردامادی گفت:‌ ضعف، سرشکستگی و ناراحتی در بین ملت ایران مایه خرسندی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به قطعنامه اخیر آژانس هسته ای علیه ایران، اظهارداشت: آنان به دنبال بهانه جویی در برابر پیشرفت های کشورمان هر زمانی یک موضوع را به عنوان چالش مطرح و یک قطعنامه صادر می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: دشمن خواهان پیشرفت هیچ جامعه ای نیست و آنان فقط به دنبال ایجاد اختلال و یاس و معضل در کشورهای جهان برای دست یابی به اهداف خود هستند.

 

وی دامه داد: ضعف، سرشکستگی و ناراحتی در بین ملت ایران مایه خرسندی دشمنان است به همین دلیل هر مقطعی یک مسئله را مطرح و برای آن توطئه می کنند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به بهره برداری صلح آمیز هسته ای در ایران خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سبب ظرفیت هسته ای و توانایی نظامی نظم جوامع بین الملل را از بین برده و کشتار دسته جمعی انجام می دهد ولی شعار حقوق بشر سر می دهد.

 

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از مواضع خود عقب نشینی نکرده و اهدف و برنامه ها را به صورت جدی پیش می برد و در برابر دشمنان قاطعانه می ایستد.

امام جمعه موقت اصفهان به توصیه های رهبر معظم انقلاب به حجاج اشاره کرد و گفت: این مناسک مهم و باید آنان توطئه های دشمنان را برای سایر مسلمانان جهان تبیین کنند.

 

بهره وری صحیح از منابع

 

وی با اشاره به منابع گسترده کشورمان گفت: نباید با چنین سرمایه هایی دچار مشکلات اقتصادی باشیم و باید بهره وری صحیح از منابع رقم بخورد.

حجت الاسلام میردامادی از مسئولان خواست تا به صورت جدی نسبت به برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم کار کنند.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با انبوهی از مشکلات روبرو بود، تصریح کرد: طرح های جدید و مهمی رقم خورده که حمایت مردم و ادامه مسیر برای رفع نیازها توسط مسئولان نیاز است.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور نیز گفت: امیدواریم این سفر مملو و سرشار از خیر و برکت برای مردم و رفع نیازهای این منطقه بوده باشد.

کد خبر 1186627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha