تولیدات تلویزیونی تقویت شود

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به حمله‌های دشمنان نظام در فضای مجازی به سوی جوانان،گفت: علت این مسئله کم‌کاری و ضعف تولیدات در رسانه و تلویزیون داخلی است و باید تقویت و افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام « اسرافیل محبی» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی،اظهارکرد: انسان‌های با تقوا وجود خداوند را در لحظه لحظه زندگی و اعمال خود حاضر و ناظر می‌دانند واعمال منکر انجام نمی‌دهند و این‌چنین انسان‌ها از پرتگاه‌ها در امان خواهند ماند و سعادتمند می‌شوند.

 

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش تقوای الهی، امر به معروف و نهی از منکر، انجام کارهای نیک و دوری از وسوسه‌های شیطان، خوب‌نمایی و دوری از خودنمایی و همچنین خدمت به بندگان خدا را عامل سعادت مومنین و راهیابی به بهشت عنوان و مومنین را به این اعمال نیک سفارش کرد .

 

وی به ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: کشاورزی برابر با حیاط جامعه است.

 

حجت‌الاسلام محبی در ادامه خطاب به مسئولین، گفت: حمایت خود از کشاورزان زحمتکش را در عمل نشان دهید.

 

خطیب موقت نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با تسلیت سالروز شهادت شهید دکتر چمران، اظهارکرد: سیاستمدار، جریان‌شناس بودن و اعتقاد داشتن به دین اسلام از ویژگی‌های بارز شهید چمران بود.

 

وی به تصویب قطعنامه اخیر کشورهای غربی علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: با رعایت حقوق متقابل بین همه کشورها و روابط بین‌المللی ما هم بهتر می‌شود ولی در غیر این‌صورت ما از آرمان‌های نظام اسلامی کوتاه نمی‌آییم و به آنها اعتقاد و ایمان داریم و پای آنها ایستادگی می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به حمله‌های دشمنان نظام در فضای مجازی به سوی جوانان، خاطرنشان‌کرد: علت این مسئله کم‌کاری و ضعف تولیدات در رسانه و تلویزیون داخلی است و باید تقویت و افزایش یابد.

 

کد خبر 1186644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha