اختصاص ۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری گرگان/ دولت همه تلاشش را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته است

پایین‌محلی گفت: ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری گرگان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی پایین محلی» امروز «جمعه ٢٧ خرداد» در بین خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با بیان اینکه شانی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستیم، اظهارکرد: تا زمانی که در مسئولیت هستیم باید در کنار مردم باشیم تا مشکلات شان را کاهش دهیم.

 

فرماندار گرگان گفت: دشمن با اعمال فشارها و تحریم‌ها، چالش هایی را به وجود آورده اما دولت سیزدهم همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم به کار گرفته است. هرچند برخی اقدامات نیازمند زمان است تا نتیجه مطلوب فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه دولت در سفر اخیر خود به استان گلستان اعتبارات خوبی را اختصاص داده است، گفت: یکی از مشکلات استان به ویژه شهرستان گرگان کم آبی است که دولت برای رفع این مشکل ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب کرده است که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

 

پایین محلی بیان کرد: هم چنین دولت سیزدهم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری گرگان که سال هاست نیمه کاره مانده است پیش بینی کرد.

 

وی ادامه داد: در زمینه اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده برق نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان گرگان اختصاص داده شد که امیدواریم بخشی از مشکلات مانند ضعف ولتاژ کاهش پیداکند.

 

فرماندار گرگان یادآور شد: در فروردین ماه امسال بالغ بر ۵ میلیارد تومان سرقت کابل برق داشتیم که این موضوع در شورای تامین بررسی شد و با سارقان و خریداران اموال مسروقه از جمله کابل برق به شدت برخورد خواهد شد.

 

وی گفت: در سفر دولت ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک بانوان پیش بینی شده است. ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای بیمارستان های ۶۰۰‌تختخوابی جایگزین ۵ آذر و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی کودکان گرگان مصوب شده است.

 

پایین محلی افزود: به آموزش و پرورش در امر هوشمندسازی و استانداردسازی وسایل سرمایشی و گرمایشی نیز اعتبارات خوبی اختصاص داده شد و دانشگاه فرهنگیان نیز ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برایش در نطر گرفته شده است.

 

 

 

کد خبر 1186656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha