اعتماد به توان جوان ایرانی، مشکلات را حل می کند

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به توانایی ایرانی در ساخت نفتکش های پهن پیکرو هواپیمای،کوچک مسافربری گفت: توان جوان ایرانی ،ضمن خارج کردن کشور از انزوا، قدرت ایران اسلامی را به حیات خلوت آمریکا راه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا گفت: موضوعات شهرک صنعتی گلشهر، تخصیص بودجه برای گذرگاه اصلی شهر و پروژه های برزمین مانده شهرستان با پیشرفت ۶۰ درصد،  درسفر وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شد، و نمایندگان استان اصفهان از حقابه آب در شورای اداری استان دفاع کردند و درخواست تغییر مدیریت سدکوچری نیز داده شد.

امام جمعه گلشهر با نادرست خواندن داستان رودخانه ای که در فضای مجازی به عنوان آب سد کوچری در شهر قم است، بیان کرد: سد آب ۱۵ خرداد به دلیل نمکی بودن زمین آن،  قابلیت شرب ندارد و برای کشاورزی رها می شود ولی آب شرب سد کوچری از طریق لوله منتقل می شود..

وی به سفرهای روسای جمهور کشورهای  مختلف به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: تفکری فقط جهان را چهار کشور اروپایی می دانست و تسلیم کشورهای غربی بود و تبدیل به کشوری منزوی می شدند درحالی که کشور ایران با بیش از ۸۰ درصد کشورهای دنیا ارتباط دارد.

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به توانایی ساخت نفتکش پهن پیکر برای ونزوئلا و حمایت از تولید هواپیمای مسافربری ۷۲ نفره در استان اصفهان تصریح کرد: چرا به جوانان کشور اعتماد نشود؟ نتوانستن و نشدن، فکری نادرست است در حالی که اعتماد به توان ایرانی هم ایران را از انزوا خارج کرده و هم ایران اسلامی را به حیات خلوت آمریکا راه داده است.

امام جمعه گلشهر به دریافت ۱۰۰ هزار هکتار زمین از روسیه برای کشاورزی و خرید امتیاز بندری در روسیه اشاره کرد و گفت: کریدر شمال، جنوب یا راه تجاری هند از طریق بندر چابهار به افغانستان، مزیت هایی اقتصادی است که با عنوان مثال مشکل گندم که در کشورهای اروپایی و آمریکا مطرح است، برای ایران حل شدنی باشد و نیازی به کشورهای اروپایی و آمریکایی نباشد.

وی با بیان اینکه تراز تجاری غیر نفتی ایران در دولت سیزدهم مثبت شده است، اظهار امیدواری کرد: مردم ،نتایج فعالیت ها و تلاش های اقتصادی دولت  به زودی ببینند و مشکلات آن ها کمتر شود./

کد خبر 1186659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha