۱۷۰ هزار نفر در بخش کشاورزی و دامی مشغول به کار هستند

حجت الاسلام بختیاری گفت: ۱۷۰ هزار نفر در بخش کشاورزی ودامی استان اصفهان مشغول به کار هستند که تولیدات این حوزه در عرصه ملی و بین المللی مورد استفاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اباذر بختیاری« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهارداشت: بخش کشاورزی، دام و طیور از اهمیت زیادی در تامین نیازهای مردم جامعه و امنیت غذایی نقش موثری دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به گستردگی تولید در این استان افزود: : 170 هزار نفر در بخش کشاورزی ودامی استان اصفهان مشغول به کار هستند که تولیدات این حوزه علاوه بر مصرف استانی در عرصه ملی و بین المللی مورد استفاده است.

 

وی ادامه داد: بهره گیری از فناوری های نوین در کشت تولید محصولات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این اقدام در مدیریت بهینه منابع از جمله آب موثر بوده و بهره وری را افزایش می دهد.

حجت الاسلام بختیاری سلامت و حلال بودن تولیدات دامی و کشاورزی را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: در این خصوص نظارت ها انجام و با توجه به دلسوزی و محبت فعالان این عرصه شاهد با کیفیت ترین تولیدات در استان اصفهان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان گنجینه های مهمی در هر منطقه محسوب می شوند که فعالیت های آنان در رفع نیازهای جامعه موثر بوده و فعالیت این افراد نه تنها در حوزه تامین معاش خود بلکه یک مجاهدت هم به حساب می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان به حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از سو استفاده اشاره کرد و اذعان داشت: بهره برداری صحیح از منابع لازم بوده و باید کاربری کشاورزی حفظ شود و با سند دار کردن مراتع کشاورزی، اینگونه املاک دارای هویت شده و تسهیل حفاظت از آن امکان پذیر شده است.

کد خبر 1186667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha