رهبر انصارالله: جنگ ائتلاف متجاوز علیه یمن ناعادلانه است

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به سرسپردگی رژیم‌های سعودی و امارات به آمریکا و اسرائیل، تأکید کرد جنگ ائتلاف متجاوز علیه یمن از همان ابتدا ناعادلانه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، "عبدالملک بدرالدین الحوثیرهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با اهالی استان الحدیده اظهار داشت: شما در این مرحله از تاریخ ملت عزیز یمن و در سایه این تجاوز، با صبوری، وفاداری و فداکاری‌های خود جزو بهترین فرزندان این کشور بودید و دشمنانی را که از استواری و صبر شما در حیرت مانده‌اند، ناامید کرده‌اید.

الحوثی افزود: تاریخ اقدامات دشمنان این استان را ثبت می‌کند و شنیع‌ترین جنایات، کشتار جمعی و تخریب هدفمند بازارها، منازل، بیمارستان‌ها، مساجد و جاده‌های استان صفحات تاریخ را سیاه‌تر می‌کند.

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره یمن باعث وخامت اوضاع و بسته شدن بندر الحدیده به عنوان بزرگ‌ترین منبع امرار اهالی این استان شده، به جنایات ائتلاف متجاوز علیه ماهیگیران، که شامل آزار و شکنجه، کشتار و بازداشت خودسرانه است، اشاره کرد.

او متذکر شد: ائتلاف متحاوز در نبرد علیه ما ناعادلانه است؛ زیرا این جنگ را به طور غیرقانونی آغاز کرد این ائتلاف از همان روز آغاز این جنگ، ظالم بوده و فجیع‌ترین جنایات را علیه مردم الحدیده و دیگر استان‌ها مرتکب می‌شود.

الحوثی خاطرنشان کرد: ائتلاف متجاوز جنگ یمن را با هدف اشغال این کشور و تسلط غیرقانونی و جنایتکارانه علیه این کشور آغاز کرد و این ائتلاف هیچ ارتباطی با اسلام، اصول و آرمان‌های آن ندارد و آن نمود واقعی گرایش‌های آمریکا و اسرائیل، و جنون اهریمنی است و سرسپردگی امارات و سعودی به آمریکا و اسرائیل از آنها جنایتکارانی مستبد ساخته است.

کد خبر 1186690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha