تفاهم شهرداری منطقه ۷ و هیئت امناء مسجد شریفیه برای تکمیل این خانه خدا

با حضور شهردار منطقه ۷ و جمعی از هیئت امنا مسجد شریفیه، تفاهم‌نامه مشترک مبنی بر ادامه عملیات تکمیلی این مسجد امضا شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،با حضور شهردار منطقه ۷ و جمعی از هیئت امنا مسجد شریفیه تفاهم نامه مشترک مبنی بر ادامه عملیات تکمیلی این مسجد امضا شد. در این تفاهم نامه مشترک بین شهرداری منطقه و هیئت امنا مسجد شریفیه مقرر شد هیئت امنا مسجد ادامه عملیات تکمیلی مسجد را برعهده بگیرند و شهرداری منطقه نیز در غالب ردیف اعتباری کمک به توسعه و تجهیز مساجد بودجه این طرح را تامین کند.

 

در حاشیه این نشست «نصراله آبادیان»، شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه تفویض اختیار اجرای امور مربوط به شهروندان به خود آنان یک اصل مهم در شهرداری است، گفت: ما در تلاشیم تا با خارج شدن از چهارچوب های قبلی و استفاده ازظرفیت های هیئت امناء، پروژه ساخت مساجد را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

 

وی تاکید کرد: اساس و پایه مساجد بر مبنای کانون‌های مردمی است و اگر کمکی هم از سوی دولت و نهادهای دولتی در این خصوص انجام می شود تنها برای ادای دین بوده از همین رو ساکنان محل در ساخت مساجد محل خود باید شرکت کنند.

 

شهردار منطقه ۷ ضمن بیان این مطلب که حسن ساخت و برپایی مساجد شهر در احداث آن به دست مردم محله و خود شهروندان است، عنوان کرد: شهرداری یک نهاد مردمی است و آمادگی کامل برای خدمتگزاری به شهروندان و شهر را دارد.

 

کد خبر 1186752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha