نشست بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان تشکیل می شود

به گفته حجت الاسلام ناصر، نشست بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ۸ تیرماه ساعت ۱۰ با حضور مسئول دفتر سیاسی حوزه های علمیه در زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به سخنانی از امام راحل و رهبری در خصوص شخصیت پلید آمریکا اظهار کرد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی روز گذشته در برنامه سلام فرمانده حماسه آفریدند.

 


حجت الاسلام علی ناصر به هفتم تیر به عنوان روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: این روز با توجه به اتفاقات دهه اول تیر توسط مقام معظم رهبری به این روز نامگذاری شده است.

 


این مسئول به مناسبت های این دهه از جمله سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و شهادت آیت الله بهشتی اشاره کرد و گفت: بمباران شیمیایی سردشت و شهادت 110 نفر و مجروهیت 5 هزار نفر، شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی از دیگر وقایع این دهه است.

 


وی با بیان اینکه در این وقایع جنایت امریکا بر علیه حقوق بشر بر همگان عیان شد، گفت: در همین راستا برنامه هایی پیش بینی و اجرا خواهد شد.

 


حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه مردم ایران از مسیر انتظار فرج و مکتب انقلاب خسته نشده اند، افزود: مردم همیشه در صحنه هستند و علیرغم تمام مشکلات و حربه های بر علیه انقلاب، پیروز میدان بودند که با حضور به موقع در صحنه های انقلاب از جمله راهپیمایی ها و انتخابات نشان می دهند قدران این انقلاب هستند.

 


وی یا یادآوری اینکه به همین مناسبت فضاسازی تبلیغاتی و شهری با اولویت تبیین و روشنگری انجام خواهد شد، افزود: نشستی به همین منظور در  8 تیر ساعت 10 با حضور زمانی مسئول دفتر سیاسی حوزه های علمیه در زنجان تشکیل خواهد شد.

 


وی یادآور شد: طراحی و چاپ بنرهای مربوط به شهیدان هفتم تیر و بمباران شیمیایی، برپایی نمایشگاه تخصصی، برگزاری شب شعر با موضوع حقوق بشر امریکایی، تولید برنامه های محتوایی، برگزاری مسالقات ورزشی و ارسال پیامک های مناسبتی، برای این ایام پیش بینی شده است.

کد خبر 1186760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha