نشست های تخصصی نماز در کانون های فهما چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

نشست های تخصصی نماز با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد و ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نشست های تخصصی نماز با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد و ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می شود.

 

این نشست ها هر هفته در یک کانون «هر ماه چهار کانون» با هماهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

حضور حداقل ۵۰ نفر در نشست های تخصصی نماز، حضور شرکت کنندگان نشست های تخصصی نماز از یک رده سنی و برگزاری نشست با حضور ویژه خواهران یا برادران از شرایط برگزاری نشست های تخصصی نماز است.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد متقاضی برگزاری این نشست ها می توانند جهت تعیین زمان نشست و اعزام اساتید، با ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

 

ثبت نام جهت اعلام آمادگی برای برگزاری نشست های تخصصی نماز تا ۳۰ خرداد ماه جاری ادامه دارد و کانون های فرهنگی هنری مساجد متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۵۳۲۸۵ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1186765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha