سمن های حوزه سلامت شهرستان جهرم برگزیده کشور شدند

رحمانیان گفت: ۲ سمن در حوزه سلامت شهرستان جهرم موفق به کسب رتبه کشوری تشکل های مردم نهاد سلامت دانشگاه های علوم پزشکی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (شنبه ۲۸ خرداد) در آیین تجلیل از سمن های حوزه سلامت شهرستان جهرم نقش سمن ها را در پیشگیری از بیماری ها و ارتقاء سلامت جامعه مهم دانست و از تلاش های مسئولین سمن ها در ایام بیماری کرونا و از همکاری آنها در اجرای برنامه های هفته سلامت و هفته ملی بدون دخانیات تقدیر کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در سال ۱۴۰۰ انجمن های حمایت از بیماران «ام اس» و «سرطان» به عنوان انجمن برگزیده کشوری معرفی شده بودند که در این جلسه نیز بصورت ویژه از آنها تقدیر می شود.

 

وی بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته بر اساس شاخص های رتبه بندی و ارزیابی تشکل های مردم نهاد سلامت تابعه دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور، انجمن های حمایت از بیماران «ام اس» و حمایت از بیماران سرطانی «چتر خوبان» جهرم، بر اساس وزن دهی صورت گرفته در دهک بالای امتیاز نهایی قرار گرفتند و موفق به کسب رتبه برتر کشور شدند و با دریافت لوح تقدیر از دست مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از تلاش و همیاری آنان با دستگاه سلامت، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

رحمانیان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد پنج سمن سلامت شامل انجمن های ام اس، تالاسمی، کلیوی و پیوند، هموفیلی و سرطان زير نظر دانشگاه علوم پزشكي جهرم فعاليت مي كنند و با همکاری خیرین بزرگوار و تحت پوشش قرار دادن بیماران، مشغول خدمت رسانی به بیماران نیازمند شهرستان های جهرم و خفر هستند.

 

کد خبر 1186856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha