فعالیت  بیش از ۱۷۷ موکب شناسنامه دار در استان کرمانشاه

صحرایی، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷۷ موکب شناسنامه دار در استان کرمانشاه فعالیت می کنند که از این تعداد حدود ۱۵۰ موکب در داخل استان و ۲۷ موکب هم در کشور عراق مشغول خدمات رسانی به زوار می‌شوند.

بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اربعین امسال، گفت: مردم مهمان نواز کرمانشاه از سالیان خیلی دور میزبانان خوبی برای زوار عتبات عالیات بوده‌ و هستند.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه ،افزود: هرسال موکب های استان کرمانشاه در دو مسیر تردد زوار عتبات عالیات از مرزهای خسروی و مهران مشغول خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات هستند و امسال نیز این برنامه با تمهیدات بهتری اجرا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اولویت موکب‌های ایرانی در اربعین امسال مهیا کردن محل استراحت و اسکان زائران و تأمین آب آشامیدنی خنک است.

 

 

صحرایی، تصریح کرد: متقاضیان دریافت پروانه موکب‌داری اگر حین ثبت‌نام با مشکل مواجه شدند، می‌توانند برای دریافت راهنمایی یا به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستان ها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۵۰۵۰ و۳۸۲۵۶۰۶۰ تماس بگیرند.

 

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی موکب و شرایط آن ، اظهار کرد: علاقه مندان به راه‌اندازی موکب و نیز صاحبان موکب‌هایی که پروانه‌ آن‌ها منقضی شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه موکب‌داری به آدرس http://mokeb.atabat.org نسبت به دریافت مجوز و یا تمدید پروانه اقدام کنند.

 

 

 

صحرایی اضافه کرد: متقاضیان دریافت پروانه موکب‌داری اگر حین ثبت‌نام با مشکل مواجه شدند، می‌توانند برای دریافت راهنمایی یا به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستان‌ها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۵۰۵۰ و ۳۸۲۵۶۰۶۰ تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 1186861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha