۵۰ درصد انبارهای سازمان اموال تملیکی تخلیه شد

قائم مقام سازمان اموال تملیکی گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این سازمان و همکاری سازمان‌های مرتبط، ۵۰ درصد انبارهای اموال تملیکی طی ماه‌های اخیر تخلیه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «صاحب حجتی» امروز (۲۹ خرداد) در دیدار با مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: در شرایطی نابسامانی سازمان را تحویل گرفتیم و در مدت کوتاهی تغییرات جدی را در راستای تحول این سازمان انجام دادیم.

 


وی با بیان اینکه بالای 50 درصد انبارهای اموال تملیکی تخلیه و ساماندهی کالاها انجام شده است، گفت: با تدبیر و تلاش مدیران و کارکنان این سازمان پس از بازدید ریاست جمهور و ریاست قوه قضائیه و همچنین ورود وزیر اقتصاد دیگر شاهد وضعیت نابسامان در انبارها نیستیم.

 


 به گفته وی در حال حاضر آمار کالاهای سنواتی به شدت کاهش یافته و اغلب کالاهای موجود مربوط به سال جاری است.

 


قائم مقام سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه ساماندهی انبارها از نمادهای شاخص عملکرد دولت اعلام شده است، بیان کرد: این موفقیت نتیجه همراهی و تلاش همه دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است. 

 


وی با اذعان به اینکه در سخت ترین شرایط اتفاقات خوبی در حوزه اموال تملیکی رقم خورده است، ادامه داد: روند ساماندهی انبارها همچنان ادامه دارد. 

 


حجتی با اشاره به تصویب و ابلاغ ساختار جدید  اموال تملیکی در دولت سیزدهم بیان داشت: طبق ساختار جدید سازمان اموال تملیکی که با رویکرد ایجاد تحول و ترفیع جایگاه سازمانی تدوین شده است، مدیریت‌های این سازمان به اداره کل ارتقا پیدا خواهند کرد.

 


به گفته وی این ساختار تاکنون به 20 استان ابلاغ و اجرایی شده و در مابقی استان ها نیز به زودی اجرا خواهد شد.

 


قائم مقام سازمان اموال تملیکی عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی هستیم اما برخی دستگاه های دخیل هنوز آرایش جنگی به خود نگرفته اند.

 

 

گفتنی است در این مراسم «مهدی اسماعیل پور» به عنوان مدیر جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی معرفی شد.

 

کد خبر 1186863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha