تصمیم گیری برای تشکیل دو استان در غرب و شرق استان تهران در حال انجام است

آیت‌الله رئیسی با اشاره به شرایط استان تهران و تقسیمات احتمالی در این خصوص گفت: تصمیم گیری برای تشکیل دو استان در غرب و شرق استان تهران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در سالن تختی و در دیدار با مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: خدمات زیادی در چهل سال اخیر به مردم ورامین داده شده است اما جای کار بسیاری زیادی هم. وجود دارد.

سید ابراهیم رئیسی گفت: مترو از مطالبات مردم است و در این سالها مغفول مانده که باید سریعا مترو ایجاد شود.

 

رئیس جمهور با اشاره به شرایط استان تهران و تقسیمات احتمالی در این خصوص گفت: تصمیم گیری برای تشکیل دو استان در غرب و شرق استان تهران در حال انجام است.

 

وی افزود: ساخت بیمارستان پیشوا سالها طول کشیده که دستور دادم سریعا اختصاص بو جه انجام شود.

 

وی بیان داشت: دولت کسری بودجه زیادی داشت اما سال1400 را بدون بحران پشت سر گذاشتیم و هیچ پولی از بانک مرکزی هم قرض گرفته نشد.

 

رئیس جمهور گفت: شیوع کرونا مشکلاتی در جامعه ایجاد کرد که انجام واکسیناسیون عمومی و لطف خدا و همکاری مردم موجب شد در عید نوروز 1401 مردم در آسایش باشند.

 

رئیس جمهور با اشاره به وعده های انتخاباتی خود گقت: به مردم درباره عملکرد دولت گزارش خواهیم داد و حتما این دولت قولی نمی‌دهد که آن را عمل نکند.

 

رئیسی شغل، مسکن و بیمه درمانی را جمله اقدامات مهم دولت در پیگیری ها دانست و افزود: در چهارسال دولت چهار میلیون مسکن ساخته خواهد شد

 

وی با اشاره به مباره با فساد اقتصادی گفت: به مردم قول دادیم ساختارهای فساد را حذف کنیم و دولت باید بسترهای رانت خواری را حذف و اصلاح کنیم.

 

رئیس جمهور با اهمیت سفرهای استانی  گفت: بنده لذت می برم در بین مردم حضور دارم و آنهایی که خرده می‌گیرند درکی از حضور در بین مردم ندارند.

 

آیت الله رئیسی با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: حضور مردم در اقتصاد، فرهنگ و اجتماع مشکلات بزرگی را حل کرد که نمونه بارز آن دفاع مقدس است و ما این تجربه را از امام راحل و رهبری کسب کردیم.

 

وی در پایان بیان داشت: من به عنوان رئیس جمهور می توانستم در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری در دفتر بنشینم و فقط یک جلسه از دور داشته باشم.

کد خبر 1186878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha