تعیین ۳۰۰ روحانی برای اجرای طرح امین در مدارس همدان

نقوی گفت: یکی از موفق ترین الگوهای پاسخ به شبهات و ارائه راهکارهای مؤمنانه به دانش آموزان برای حل بخش قابل توجهی از مسائل عقیدی و مذهبی‌شان، حضور و فعالیت مستقیم روحانیون در مدارس است.

«محمود نقوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به  اجرای طرح امین گفت: هدف این طرح تربیت دانش آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی و دینی، مطابق آموزه های متعالی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، این طرح را فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی، در جهت اجرای سند تحول و رسیدن به ثمرات شجره طیبه، برشمرد و یکی دیگر از هدف آن را، تربیت دانش‌آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی و دینی، مطابق آموزه های متعالی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.

 

وی در خصوص ضرورت و جایگاه فعالیتهای دینی و مذهبی در مدارس و نیز لزوم توجه به ظرفیتهای موجود در این طرح و ایجاد تعامل بین مدیران مدارس و مبلغین  گفت: ترویج ارزش های دینی در بین دانش آموزان در این طرح مهم است.

 

نقوی این طرح را فرصت ویژه ای برای پیشبرد اهداف پرورشی و تربیتی، در جهت اجرای سند تحول بنیادین و رسیدن به ثمرات شجره طیبه، که در بیانیه‌ی گام دوم رهبرانقلاب مورد تاکید است دانست.

 

وی یکی از موفق ترین الگوهای پاسخ به شبهات و ارائه راهکارهای مؤمنانه به دانش آموزان برای حل بخش قابل توجهی از مسائل عقیدی و مذهبی‌شان، حضور و فعالیت مستقیم روحانیون در مدارس است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پیگیری کار معلمان طرح امین و تعیین ۳۰۰ نفر از روحانیون برای این طرح سخن گفت و افزود: در حال احیای اردوگاه‌های آموزش و پرورش بودیم تا اشتغالزایی صورت گیرد و درآمدها در حوزه مسائل فرهنگی هزینه شود.

 

کد خبر 1186881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha