اجرای برنامه های آموزشی و اشتغال زا در اصلاح زندانیان نقش موثری دارد

ابراهیمی گفت: اصلاح و تربیت زندانیان از اهداف قانون گذار به شمار می رود و اجرای برنامه های آموزشی و اشتغال زا و اصلاحی و تربیتی در زندان ها با همین هدف به انجام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (شنبه 28 خرداد) در نخستین جلسه شورای راهبری مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندان های فارس که با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس برگزار شد، گفت: اصلاح و تربیت زندانیان از اهداف قانون گذار به شمار می رود و اجرای برنامه های آموزشی و اصلاحی و تربیتی در زندان ها با همین هدف به انجام می رسد.

مدیرکل زندان های فارس افزود: اکثر زندانیان جوان به علت فقر و بیکاری در زندان هستند و باید با مهارت آموزی و توانمندسازی این افراد، زمینه بازگشت سالم و اثربخش این افراد به جامعه فراهم شود.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت خیران و تعامل بین دستگاه های اجرایی در تحقق اجرای فرایندهای اصلاح و تربیت در زندان ها نقش موثری دارد و به برای زندانیان به عنوان بخشی از شهروندان جامعه باید زمینه آموزش و اشتغال زایی فراهم شود.

ابراهیمی تاکید کرد: یکی از خیران نیک اندیش شیرازی، 15 دستگاه چرخ خیاطی به کارگاه های اشتغال زندانیان هدیه کرده و از نیکوکاران و خیران استان در خصوص حمایت از اشتغال زندانیان تقاضای حمایت داریم.

کد خبر 1186936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha