دانشکده پرستاری شیروان مستقل می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: با توجه به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به این استان، پیگیر استقلال دانشکده پرستاری شیروان و اختصاص ردیف بودجه مستقل برای آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «دکترمحمدرضا حیدری» عصر روز شنبه (28 خرداد) در جمع خبرنگاران شهرستان گفت: سفر ریاست جمهوری به استان اتفاقات خوبی را برای شهرستان رقم خواهد زد و به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر نگاه ویژه ای خواهیم داشت و بیمارستان ها و مراکز افزایش ارتقاء و توسعه می یابد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به این استان، پیگیر استقلال دانشکده پرستاری شیروان و اختصاص ردیف بودجه مستقل برای آن هستیم.

 

حیدری اظهارکرد: این دانشکده اگر از لحاظ مالی اعتباری مستقل شود مجوز جذب نیرو انسانی داده می شود و بعدها می توان رشته های بسیاری برای آن اخذ کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اینک این دانشکده 166 دانشجو، 35 استاد و پنج عضو هیات علمی دارد که انتظار می رود این طرح حمایت شود تا مکان مناسب و در خور شأنی برای دانشجویان احداث شود.

 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان هم گفت: نوسازی این بیمارستان در حال انجام است و به جایگاه خوبی خواهد رسید و جهت رفع کمبود پزشک عمومی، دو پزشک شیفت شب اضافه شده است.

 

«امین خردمند» از خرید دستگاه سی تی اسکن برای این بیمارستان خبر داد و اظهارکرد: پانسیون همکاران پزشک در حال انجام است و به زودی بخش های دیگر فعال خواهد شد.

کد خبر 1186948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha