برنامه‌های آموزشی برای اوقات فراغت جوانان اجرا شود

رضایی‌پور با تاکید بر اینکه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان باید برنامه‌های خوبی اجرا شود، گفت: آموزش و پرورش و بسیج برنامه‌های خوبی را برای فصل تابستان تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(شنبه، ۲۸ خرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد بر پیگیری مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به این شهرستان تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه در سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان ۲ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس مصوب شد، افزود: در صورت تخصیص این مبلغ، بسیاری از مشکلات مدارس برطرف می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان باید برنامه‌های خوبی اجرا شود، تصریح‌کرد: آموزش و پرورش و بسیج برنامه‌های خوبی را برای فصل تابستان تدارک دیده‌اند.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ستاد ثبت‌نام را تشکیل دهد، گفت: آموزش و پرورش با مشارکت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برای سرویس حمل و نقل و لباس فرم دانش‌آموزان برنامه‌ریزی داشته باشد.

 

*وجود ۲۷ فضای آموزشی و ورزشی بافت قدیمی در آستارا

«بیژن خالقوردی‌پور» نیز در این جلسه، اظهارکرد: ۲۷ فضای آموزشی و ورزشی با بافت قدیمی و تخریبی در آستارا وجود دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از تحصیل ۳۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در مدارس غیردولتی خبر داد.

 

وی با بیان‌اینکه ستاد ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید تشکیل شده است، تصریح‌کرد: آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز برنامه‌های خوبی را تدارک دیده است.

 

خالقوردی‌پور با اشاره به اینکه برای اجرای طرح شهید سلیمانی ۲۲۵ میلیون تومان ابلاغ شده است، گفت: در قالب طرح مذکور، ۲ فضای ورزشی اعم ‌از زمین چمن و زمین ساحلی در مدارس شهید نواب و قدس احداث می‌شود.

 

*تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا به ۱۹۷ نفر در آستارا

«فرید بصیری‌مقدم» نیز در این جلسه، اظهارکرد: ۱۹۷ نفر در آستارا دُز چهارم ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه در تزریق نوبت سوم واکسن کرونا با مشکل مواجه هستیم، افزود: در تزریق نوبت سوم کرونا در سطح استان گیلان در جایگاه آخر قرار داریم.

 

بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه از هشت‌هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز گروه سنی پنج تا ۱۲ سال، یک‌هزار و ۲۳۵ نفر تاکنون نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان‌کرد: سال تحصیلی جدید را در پیش داریم و برای جلوگیری از فعال شدن دوباره ویروس کرونا باید نسبت به ایمنی دانش‌آموزان در برابر این ویروس اقدام شود.

 

*۶۴۷ سوادآموز در دوره‌های نهضت تحصیل می‌کنند

«محمد داوری» نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: ۶۴۷ نفر تعداد سوادآموزان دوره‌های نهضت سوادآموزی هستند.

 

مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش بندر آستارا تصریح کرد: آموزش این تعداد سوادآموز برعهده ۷۱ آموزش‌دهنده در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال است.

 

کد خبر 1186970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha